Bildedryss fra Tallinn – del 1!

Forrige uke var jeg og kjæresten på ferie i Tallinn. En ny by og et nytt land for begge to, og vi storkoste oss altså veldig! Selvom ferien startet utrolig dårlig…

Da vi kom på flyplassen sto det at flyet vårt var forsinket med seks timer, så vi var altså nødt til å vente på flyplassen i over syv timer til sammen. Her gikk det en god del flasker vann og brus, og vi nøt et godt middagsmåltid på Jamie’s Italian hvertfall. Ikke nok med det, ble flyet forsinket enda en time til nesten halv ni. Klokken elleve i Tallinn’s tid var vi endelig fremme på hotellet, og da var det rett i seng!

Hotellet vårt lå midt i hovedgaten i gamlebyen, så vi hadde kort avstand til suvenirbutikker, restauranter, puber og metervis med gamle bygninger! Første dagen hadde vi sett omtrent hele gamlebyen, men vi var enda en tur neste dag for å se litt nærmere på noen utsiktspunkter og gamle kirker. Tallinn er virkelig en fin by!

Haha, måtte bare ta med dette. Gaten ovenfor oss het Pikk, så her fikk vi oss en god latter!

Jeg storkosa meg i denne byen med kameraet kan du si. Jeg har så mange bilder å dele, så resten får jeg ta en annen dag!

Ha en fortsatt fin dag!
_____________________________________
GIVEAWAY HER – vinn personlig almanakk!