Bildedryss fra Tallinn - del 1!

Forrige uke var jeg og kjresten p ferie i Tallinn. En ny by og et nytt land for begge to, og vi storkoste oss alts veldig! Selvom ferien startet utrolig drlig...

Da vi kom p flyplassen sto det at flyet vrt var forsinket med seks timer, s vi var alts ndt til vente p flyplassen i over syv timer til sammen. Her gikk det en god del flasker vann og brus, og vi nt et godt middagsmltid p Jamie's Italian hvertfall. Ikke nok med det, ble flyet forsinket enda en time til nesten halv ni. Klokken elleve i Tallinn's tid var vi endelig fremme p hotellet, og da var det rett i seng!

Hotellet vrt l midt i hovedgaten i gamlebyen, s vi hadde kort avstand til suvenirbutikker, restauranter, puber og metervis med gamle bygninger! Frste dagen hadde vi sett omtrent hele gamlebyen, men vi var enda en tur neste dag for se litt nrmere p noen utsiktspunkter og gamle kirker. Tallinn er virkelig en fin by!

Haha, mtte bare ta med dette. Gaten ovenfor oss het Pikk, s her fikk vi oss en god latter!

Jeg storkosa meg i denne byen med kameraet kan du si. Jeg har s mange bilder dele, s resten fr jeg ta en annen dag!

Ha en fortsatt fin dag!
_____________________________________
GIVEAWAY HER - vinn personlig almanakk!

Art of storytelling

Fine bilder :)

Art of storytelling: Takk for det :D

Nina cecilie: Tusen takk <3

den byen er s fin, var der en uke i mai og fikk sett endel utenfor ogs :-D Btw, tror Pikk betyr gate p det sprket de bruker der, haha! Stussa p den selv, men s det flere plasser..

Sandra Marie: S spennende! Vi var bare i tre dager, s var stort sett i byen vi kikka :) Haha, ja kanskje det betyr det!

S fine bilder. Vi var i Tallinn i fjor vr og jeg likte godt byen :-)

Laila MA: Tusen takk :) S gy! Ja, en kjempefin by :)